PL EN DE

CIRE rozmawia o tym jak E.ON Polska wspiera Klientów w efektywnym zarządzaniu energią

Gościem magazynu Cire Cafe jest Janusz Moroz, Członek Zarządu E.ON Polska ds. handlu

Jesienią tego roku firma E.ON Polska wystartowała z nową kampanią skierowaną do klientów biznesowych. Zachęca firmy do solidarnego działania na rzecz racjonalnego gospodarowania energią. Kampania pokazuje, co mogą zrobić przedsiębiorcy, by zminimalizować wpływ kryzysu na ich codzienne funkcjonowanie.

W trudnym czasie niedoboru źródeł energii elektrycznej oraz jej wysokich cen firmy szukają sposobów na optymalizację zużycia energii i tym samym obniżenie kosztów działania. E.ON Polska to ekspert z dziedziny energetyki, z szeroką wiedzą i dostępem do najnowszych technologii w tym zakresie. Firma chce podzielić się swoimi doświadczeniami z zakresu efektywności energetycznej ze środowiskiem biznesowym.

W ramach rozpoczętej kampanii przygotowała pakiet praktycznych wskazówek dla firm - od niewielkich, ale niezwykle skutecznych zmian w codziennych nawykach, po dokładny przegląd procesów biznesowych. Firma pokazuje również możliwości inwestycyjne, które pomogą zwiększyć efektywność energetyczną firmowych urządzeń i instalacji. W szerszej perspektywie takie inwestycje mogą być potraktowane jako zabezpieczenie zrównoważonego i oszczędnego rozwoju przedsiębiorstwa w przyszłości.